عجیب ترین تلفن های همراه........

 

 

* گوشی ویندو فون

این تلفن مفهومی که از سوی سئونگ هان سانگ طراحی شده وضعیت هوا را از طریق رابط کاربری تلفن نشان می‌دهد و حتی شکل نمایشگر را برای بازتاب وضعیت هوا تغییر می‌دهد.

 

 

* تلفن Braver

 

شرکت ژاپنی سافت بانک موبایل برای آن دسته از افرادی که به‌هنگام حرف زدن با تلفن ممکن است کمی احساس تنهایی کنند، تلفن همراهی عرضه کرده که برای صحبت کردن به یک ربات انسان‌نما تبدیل می‌شود.

این گوشی شبیه یک ربات انسان‌نما با بازوها و پاهای متصل و صفحه‌ای هستند که چهره‌های مختلف را نشان می‌دهد و دارای هوش مصنوعی برای آموختن عادات کاربر است و اگر کاربر چند بار با یک نفر تماس بگیرد، متنی مانند “شما اغلب با وی تماس می‌گیرید” ممکن است در دهان چهره‌ تلفن رباتی ظاهر شود و کاربر می‌تواند با پاسخ‌های بله و نه یا پاسخ‌های ساده دیگر با این تلفن صحبت کند. تلفن Phone Braver حرکت نمی‌کند اما می‌تواند با اجزای قابل حرکتش ژست بگیرد.

 

* تلفن Bend in Touch

در داخل این تلفن صفحه لمسی که Bend in Touch نام دارد، اندی کورووتس، طراح اوکراینی نمایشگری قرار داده که در واقع دو برابر نمایشگر واقعی دستگاه است و در حالی که یک نمایشگر اعمالی مانند وظایف اینترنتی را عهده‌دار می‌شود، نمایشگر دومی ویدیو نمایش می‌دهد. این گوشی هم‌چنین دارای یک دوربین و فلش است.

 

 

* گوشی Snake

داشتن تلفنی که به دور مچ دست یا بازو پیچیده می‌شود، مفید خواهد بود، به‌ویژه برای کسانی که اغلب وسایل خود را گم می‌کنند. گوشی Snake Phone توسط Product Visionaires طراحی شده است.

 

* مورف نوکیا

 

هنگامی که نوکیا مورف را طراحی کرد، می‌خواست نشان دهد که فن‌آوری نانو چگونه می‌تواند دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل را به‌صورت اساسی تغییر دهد.

 

این تلفن از ماده شفاف و انعطاف‌پذیری ساخته شده که خود پاک شونده بوده و دارای حسگرهای نانویی است که می‌توانند از محیط پیرامون بیاموزند.

مورف همانطور که نامش نیز نشان می‌دهد شکلش را تغییر می‌دهد و طبق اعلام نوکیا، با استفاده از اصل مشابه مورد استفاده در تار عنکبوت، انعطاف‌پذیری این دستگاه را قادر می‌سازد شکل خود را تغییر دهد و خود را با وظایف در دست اجرا وفق دهد.

 

* تلفن شیشه‌یی

اگرچه نمایشگرهای LCD نیمه‌شفاف، جدید محسوب نمی‌شوند اما گوشی مفهومی مانند One Glassy Phone که در یانکو دیزاین طراحی شده، به کاربران امکان می‌دهد محیط اطراف خود را از بدنه شفاف این دستگاه به راحتی مشاهده کنند. این تلفن از لایه‌های شیشه‌یی دوتایی ساخته شده و اثر انگشت برروی آن به جا می‌ماند که درنتیجه باید مرتب پاک شود.

 


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت20:32---21 مهر 1389

very good


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 21 مهر 1389برچسب:, | 17:53 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس